Dizipal REKLAMSIZ MOD APK

Dizipal, binlerce yabancı film ve dizileri, yerli yapımları ve sinemada oynatılan yeni filmleri en yüksek kaliteyle, izlemenize olanak sağlayan ücretsiz android film ve dizi izleme uygulamasıdır.
Geliştirici
DiziPal
Güncellendi
8 Mayıs 2022
Gereksinimler
Cihaza Göre Değişir
Boyut
13.6 MB

Bu uygulamayı bildir

Açıklama

Dizipal Nedir?

Bu uygulamada gördüğünüz film veya dizileri kolayca izlemenizi sağlıyor.

Uygulama içerisinde birden çok kategoriler bulunmakta bunlardan en popüllerleri;

  1. Anime
  2. Aksiyon
  3. Bilim Kurgu
  4. Komedi
  5. Macera
  6. Gerilim
  7. Korku
  8. Savaş
  9. Tarih
  10. Romantik
  11. Eerotik

ve daha birçok kategoriler bulunmaktadır. Bu kategorilerin herhangi birine tıklayarak istediğiniz türdeki film ve dizileri izleyebilirsiniz.

guest
50 Yorum
Satır İçi Geri Bildirimler
Tüm yorumları görüntüle
AminFeryadi
AminFeryadi
6 gün önce

dosya yok aga

Cabbar
Cabbar
1 ay önce

Bir film veya dizi izlemek istediğimde uygulamadan atıyor lütfen en kısa sürede bunu düzeltin

Hamza
Hamza
1 ay önce

Kardeş dizi filim ne zmn gelecek

Mert
Mert
1 ay önce

Slm abi hayal filimler gelmemiş

Baran
Baran
1 ay önce

sinewix dizi uygulamasının güncellemesi gelmiş sizde güncellermisiniz reklamsız olarak

Migos
Admin
1 ay önce
Yanıtlanan:  Baran

Güncel hali siteye yüklendi, bildirdiğiniz için teşekkürler.

Efe
Efe
2 ay önce

Abi yeni reklâmlar geliyor ne oluyo

Efe
Efe
2 ay önce

Abi artık filim dizi gelsin ya

Efe
Efe
3 ay önce

Abi niye artık filim dizi gelmiyor

Mikail
Mikail
3 ay önce

Kardeş dün gece uygulamaya bişey oldu hiçbir film dizi açılmıyor embeds disabled gibi uyarı var

Zafer
Zafer
4 ay önce

Virüs taraması yapılıyormu. Virüs uyarısı veriyor

Efe
Efe
4 ay önce

Sağol abi dediğin için

Efe
Efe
4 ay önce

Şey abi peki bi sonraki güncelleme ne zaman gelir

Efe
Efe
4 ay önce

Abi dizi izliyorum ama reklam cikiyo nasıl engelerim

Efe
Efe
4 ay önce

Abi dizi izliyorum bazı reklamlar cikiyo

Ryder
Ryder
4 ay önce

Admin dizi izliyorum bölümün ortasında reklam geliyor

Mehmet
Mehmet
5 ay önce

TV Box’da ekranın ortasında kalıyor, Tam ekran olmuyor. Yada oluyorda ben mi ayarını yapamıyorum.. (Sürüm android 7)

yunusemre
yunusemre
5 ay önce
Yanıtlanan:  İsmail Akçay

Donma sorunu cok fazla olmaya basladi eskisi gibi degil duzeltilecekmi yada guncelleme gelecek mi

Cevher
Cevher
5 ay önce

Redsandbox tri virüs tespit edildi diyor?

ALP3R3N
ALP3R3N
7 ay önce

Şuan hiçbir şey açılmıyor error veriyor bakarsanız sevinirim

Migos
Admin
7 ay önce
Yanıtlanan:  ALP3R3N

İyi akşamlar, sunucular ağırlaşmasından dolayı bir süreliğine aşağıda bulunan VPN uygulamasını indirerek bu sorunu çözebilirsiniz.
https://www.apkdelisi.net/07/11/2021/turbo-vpn-pro-v3-6-9-mod-apk-yasakli-sitelere-giris-pro-kilitler-acik/

Yunus emre
Yunus emre
7 ay önce

Daha yeni bi hata veriyor acilmiyo diye hepsinde oluyo simdi de baktim ayni

Migos
Admin
7 ay önce
Yanıtlanan:  Yunus emre

Bize geri bildirim yaptığınız için teşekkürler, sunuculardan dolayı bazı aksaklıklar olmuş olup bir süreliğine vpn uygulaması kullanmanız gerekmektedir aşağıda bulunan linke tıklayarak türk sunucusunu seçip hızlı ve donmadan film ve dizileri seyredebilirsiniz.
https://www.apkdelisi.net/07/11/2021/turbo-vpn-pro-v3-6-9-mod-apk-yasakli-sitelere-giris-pro-kilitler-acik/

Yunus emre
Yunus emre
7 ay önce

Acilmiyor bolumler bir ilgilenebilir misiniz

Migos
Admin
7 ay önce
Yanıtlanan:  Yunus emre

Uygulamada bulunan film ve dizilerin hepsi açılmaktadır. Hangi dizide sıkıntı yaşıyorsunuz?

Yunus emre
Yunus emre
7 ay önce
Yanıtlanan:  Migos

Filme ya da dizinin bolumune girdigimde sayfa mevcut degil yaziyo duzeltecek misiniz ne zamana duzelir yaparsaniz

Migos
Admin
7 ay önce
Yanıtlanan:  Yunus emre

Sorun sunuculardan kaynaklı oluşmaktadır bir süre aşağıda bulunan VPN uygulamasını indirip kullanmanız gerek.
https://www.apkdelisi.net/07/11/2021/turbo-vpn-pro-v3-6-9-mod-apk-yasakli-sitelere-giris-pro-kilitler-acik/

Yunus emre
Yunus emre
7 ay önce
Yanıtlanan:  Migos

Ne zaman direk kullanabiliriz ?
Birde benim apk spotify hesabim var ama internet olmadan begendigim muzikleri dinleyemiyorum bi sey onerirmisiniz ya da nasil yapiliyor

Migos
Admin
7 ay önce
Yanıtlanan:  Yunus emre

Sunucuların ne zaman düzeltileceği hakkında bir şey bilemem.
Spotify’da sadece PREMİUM REKLAMSIZ bulunmaktadır, müzikleri indirip, çevrimdışı izleme gibi bir özelliği yoktur.

Yunus emre
Yunus emre
6 ay önce
Yanıtlanan:  Migos

Sayfaya birsey oldu diziler ve filmler gozukmuyo sadece ana sayfa var bi sorun mu var uygulamada

Zeki
Zeki
6 ay önce
Yanıtlanan:  İsmail Akçay

Merhaba uygulama güncellenmiş tesekkür ederim ama özel türkçe dublaj plan uygulama halen aynı gözükmüyor o da guncellenmedimiki

Zeki
Zeki
6 ay önce
Yanıtlanan:  İsmail Akçay

Nerflix için yazmıştım o guncellemisiniz ama özel mod türkçe dublaj olan halen aynı boş ekran geliyor.O güncellenmesi mi